Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

KEVIN TRIGUERO

SANNA MINA ORD

Kevin Yoga 8

LIVSSTIL. En sak som jag tycker om med här tiden på året är att jag får möjligheten att tänka igenom året som gått i sin helhet och minnas alla stunder som fått en att känna något speciellt. Ibland jobbiga känslor och andra gånger en magisk glädjerus som flödat genom kroppen. Det jag tar med mig från detta är insikten om att livet har sina djupa dalar och höga toppar och utan dessa så skulle jag inte kunna urskilja medgång från motgång. Någon klok människa har sagt att ”bakom varje svårighet finns en möjlighet”. Jag väljer att acceptera detta faktum och ta tillvara på varje tillfälle varesig det blåser med- eller motvind.

Jag läste idag en artikel i Metro om vilka nyårslöften som är mest förekommande. I topp fanns bättre hälsa, mer pengar och mer tid. Har du något nyårslöfte? Isåfall, Vad? (skulle bli jätteglad om du vill dela med dig)

3 VÄRDEFULLA RÅD INFÖR NYÅRSAFTON

kevin metromodekevin metromode

MODE. Mitt tips är att våga slå på stort under nyår. Det är en underbar känsla att få klä upp sig ordentligt och fira in det nya året med vänner och bekanta. Vem vet vad som väntar bara något klockslag bort, kanske tjejen/killen du alltid drömt om? Kanske räcker det med möjligheten att få dela klockslaget med den du älskar? Nyårsafton känns som en ovis kväll där vad som helst kan hända.

3 enkla & värdefulla råd inför Nyårsafton

 Ha ett öppet sinne och låt dig inspireras av stunden.

 Håll dig borta från att göra nyårslöften för dem håller aldrig.

 Om det finns någon i din omgivning som du tycker om men ännu inte visat det för så är det ett gyllene tillfälle att chansa. Gör det med stil och elegans. Att visa intresse för någon annan kan ibland räcka med gott snack och lite flört. Håll dig borta från klyschiga drag och låt det komma naturligt.

ÄR KOSTTILSKOTT BARA FÖR GYMJUNKIES?

HÄLSA. Kosttillskottsföretagen har länge vänt sig primärt till personer som tränar på hög nivå och vilka efterfrågar en komplettering av sin kost för optimera utgången av sin träning. Verkligheten är att vi alla behöver tillskott av makronutrienter, vitaminer och mineraler oavsett om vi träna mycket, måttligt eller ingenting alls. Även fast vi håller en väl balanserad kost genom vilken vi får i oss väsentliga beståndsdelar så finns det andra faktorer som påverkar vår hälsa. Det är mer uppenbart idag att rätt intag av kosttillskott är nödvändigt för att kroppen ska må bra.

För att ta reda på vad just du behöver kan du ta prata med en dietist eller nutritionist och tillsammans med denne göra grundläggande tester för att komma fram till vad du kan göra för optimera din hälsa. Här listar jag några viktiga kosttillskott som du redan nu kan införskaffa!

kevin metromode

FÖR DIN TRÄNING

PROTEIN – Väsentlig för muskeltillväxt och återhämtning efter träning.
BCAA – Vital näringsintag under träning.
KOLHYDRATER – För effektiv återhämtning efter träning.

FÖR DIN HÄLSA

GREENMIX – Viktiga vitaminer & mineraler för din dagliga hälsa.
BÄRBOOST – Riklig på antioxidanter, vitaminer och mineraler. Daglig intag rekommenderas.
Magnesium – Jätteviktig mineral som hjälper dig sova bättre och lindra spända muskler. Daglig intag rekommenderas.

metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Dasha Girine
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Vanja Wikström
Lifestyle
Sanne Alexandra
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Träningsglädje
Lifestyle
Tess Montgomery
Lifestyle
Elin Johansson
Mode
Pamela Bellafesta
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Hälsa
Josefines Yoga
Lifestyle
Susanne Barnekow
Home
34 kvadrat
Hälsa
Fannie Redman
Lifestyle
Linn Herbertsson
Mode
Petra Tungården
Hälsa
Ida Warg
Lifestyle
Sandra Beijer
Man
Niklas Berglind
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Chrystelle Eriksberger
Man
Marcus Schuterman
Man
Viktor Frisk