https://youtu.be/2cnO5HPui7c
Att stå och träna bicepscurl i skitsnygga solglasögon, hur många gånger har man inte gjort det tidigare? Eller är jag väldigt självkär? Haha det kan man fortsätta undra men jag gillar utmaningar även om det ibland innebär att jag måste förlöjliga mig själv.
Nu är ni bland dem första som fÃ¥r se nya reklamfilmen frÃ¥n Lensway och jag hoppas ni skrattade riktigt mycket med mig och Ã¥t mig. För övrigt sÃ¥ är solglasögonen jävligt snygga! Vill du hitta dem eller fler snygga modeller sÃ¥ hittar du dem HÃR.Â
”Det gäller som sagt att se bra, och se bra ut!”
”Top Model-Kevin i LensWays nya reklamfilm
 Han var för muskulös för Top Model men gjorde förra helgen succé i Gladiatorerna. Nu är modellen och personliga tränaren Kevin Triguero aktuell pÃ¥ nytt â den här gÃ¥ngen som den skruvade karaktären âChinskungenâ i LensWays tredje reklamfilm för YouTube.
I LensWays nya film gör Top Model-profilen Kevin Triguero nÃ¥gonting han aldrig gjort förut â parodi pÃ¥ sig själv. En roll som kräver stor dos av humor och självdistans.
- Jag spelar en personlig tränare som är lika fåfäng som vältränad. Det var såklart ovant men väldigt roligt att spela en sådan skruvad karaktär, säger Kevin med ett skratt.
 Filmen är lika kontroversiell som LensWays tidigare omskrivna filmer som skämtsamt drivit med bloggkulturen. Den här gången står den manliga, bloggande träningsfanatikern i centrum.
 För idé och manus står återigen LensWays inhousebyrå, vars ambition är att tillsammans med etablerade bloggare vinna nya kunder på YouTube.
- Filmerna är inte menade att vara reklamfilmer i traditionell mening, utan tittarna ska mer tänka: vad tusan är detta? VÃ¥r förhoppning är att de ska tilltala människor med humor, säger marknadschefen Lin Eriksson”