Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

KEVIN TRIGUERO

HAR DU TÄNKT TRÄNA I HELGEN? TA MED DIN PARTNER!

kevin metromode

TRÄNA MED DIN PARTNER I HELGEN. Jäklar vad den här veckan gått fort, det känns iallafall så för mig. Det har varit mycket spring den här veckan och också en vecka med riktigt bra träning. Veckan är ännu inte slut utan det finns ytterligare två dagar kvar att göra mer nytta.

Det som känns skönt med att träna på helgerna är att man verkligen kan ta träningspasset när man det passar och inte känna massa stress över annat. Något jag också känner är bra med träning på helgerna är att jag och Lina kan ta oss till gymet samtidigt och göra varandra sällskap trots att vi kanske kör olika pass. När det finns möjlighet synkar vi passen och tränar tillsammans. Jag känner att det är kvalitetstid som vi delar och som är otroligt viktig för vår relation.

Nedan har du ett pass du kan köra med din partner i helgen. Ge det ett försök och bjud in din respektive till en stund av svett tillsammans. Hela passet är uppbyggt så att ni kan köra igenom alla övningar samtidigt, hålla räkningen ihop och stötta varandra.

Grundnivå följ 3
Medium följ 5
Avancerad följ 7

UPPVÄRMNING
5 min – Speed 5 löpbandet/ Level 3 Crosstrainer
3 / 5 / 7  * 30 sekunder jogg med 15 sekunder vila Speed 10 löpbandet / Level 6 Crosstrainer

LÖPINTERVALL TRÄNING
3 / 5 / 7  * 30 sekunder jogg med 30 sekunder vila Speed 13 löpbandet / Level 10 Crosstrainer
3 min – Speed 5 löpbandet/ Level 3 Crosstrainer
3 / 5 / 7  * 30 sekunder jogg med 30 sekunder vila Speed 16 löpbandet / Level 13 Crosstrainer

STYRKE INTERVALLER

SUPERSET 2 Rundor
3 / 5 / 7  * 30 sekunder aktiv träning 15 sekunder vila  | Stående Axelpress med Hantlar
+
3 / 5 / 7  * 30 sekunder aktiv träning 15 sekunder vila | Stående Rodd med Hantlar

SUPERSET 2 Rundor
3 / 5 / 7  * 30 sekunder aktiv träning 15 sekunder vila | Dips på Bänk
+
3 / 5 / 7  * 30 sekunder aktiv träning 15 sekunder vila | Stående Biceps Curls med Hantlar

SUPERSET 2 Rundor
3 / 5 / 7  * 30 sekunder aktiv träning med 15 sekunder vila | Hoppsquats
+
3 / 5 / 7  * 30 sekunder aktiv träning 15 sekunder vila | Utfallshopp

AVSLUTNING

3 / 5 / 7  * 30 sekunder aktiv träning 30 sekunder vila | Liggande Benlyft

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
6kommentarer
  • Hej!

    Mycket bra blogg och fina bilder.
    Vad använder du för kamera/objektiv när du fotar dina modebilder och sånt?
    Har ett fotointresse själv och är på jakt efter ett nytt objekt.

    Med vänlig hälsning, Pontus.

    Pontus 2016-11-19 17:43:36
    Svara
    • Svar på Pontuss kommentar.

      Tjena Pontus! Stort tack =) Det känns alltid kul att få höra.

      Jag fotar med en Lumix GM5 och en GX8. Det objektiv jag använder är en 15 fast brännvidd, ljusinsläpp F1,7. Jag vill dock införskaffa ett nytt objektiv inom kort och det lär bli även från Panasonic 40 fast brännvidd, ljusinsläpp f1,2.

      Ciao!

      kevin 2016-11-19 19:36:38
      Svara
  • Hej Kevin . Ska du vara närvarande på Fitnesfestivallen nästa vecka i Stockholm?

    Pawel 2016-11-18 22:02:27 http://www.pawelmacieszonek.com
    Svara
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

Home
34 kvadrat
Lifestyle
Henrietta Fromholtz
Hälsa
Foodjunkie
Hälsa
Ida Warg
Mode
Paulina Forsberg
Lifestyle
Susanne Barnekow
Mode
Petra Tungården
Lifestyle
Elin Johansson
Lifestyle
Josefin Dahlberg
Lifestyle
Linn Herbertsson
Home
Andrea Brodin
Lifestyle
Makeup by Lina
Lifestyle
Sandra Beijer
Lifestyle
Tess Montgomery
Mode
Fanny Ekstrand
Mode
Pamela Bellafesta
Hälsa
Josefines Yoga
Mode
Mathilda Weihager
Hälsa
Fannie Redman
Mode
Emma Danielsson
Man
Niklas Berglind