Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

KEVIN TRIGUERO

Träningstips

IMG_3706IMG_3710

 

Ibland komplicerar man saker väldigt mycket och egentligen behöver man bara använda lite fantasi för träna. Hängande benlyft är en övning som man nästan kan utföra överallt så länge det finns något att hänga i, det kan vara en stång, en trädgren, en trappa, etc. Det är en mycket effektiv styrkeövning som fokuserar främst på raka magmuskeln och höftböjaren. Som nybörjare kan man börja att utföra övningen med böjda ben och fokusera på att få upp knäna mot bröstet och dem mer vana vid övningen kan börja med raka ben för att sedan övergå till böjda ben.

Nybörjare?  3-4 Set och gör så många repetitioner du orkar.
Avancerad?  3-4 Set. Upp till 12 Rep. 1 sekund upp och 3 sekunder ned.

Inlägget i samarbete med Self Omninutrition – Be yourSELF 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer
    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

    Home
    Jannike Ebbing
    Lifestyle
    Evelina Andersson
    Lifestyle
    Cassandra Lundgren
    Lifestyle
    Susanne Barnekow
    Hälsa
    Joanna Swica
    Home
    34 kvadrat
    Lifestyle
    Sophia Anderberg
    Lifestyle
    Fanna Ndow Norrby
    Mode
    Emma Danielsson
    Mode
    Imane Asry
    Mode
    Mathilda Weihager
    Lifestyle
    Mitra Javadi
    Mode
    Tyra-Stina Wilhelmsson
    Mode
    Emma Fridsell
    Hälsa
    Josefines Yoga
    Lifestyle
    Cassandra Klatzkow
    Lifestyle
    Sara Che