Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

KEVIN TRIGUERO

Här ser du mitt träningsschema

Better Bodies Kevin Metromode

Tack igen! Jag frågade häromdagen efter förslag och jag blir superglad när ni kommer med grym feedback! Jag har mer om modellandet på gång och kommer dela det i dagarna som kommer. Nu tänkte jag dock besvara en fråga berörande mitt träningsupplägg.

1. träningen
2. kosten
Jag har förstått att du tränar flera träningsformer, MMA, gym, HIT och yoga. Utövar själv alla dessa men finner ibland svårighet att få struktur/hinna med alla passen. Jag skulle gärna läsa mer preciserat om hur du lägger upp både träningen och kosten.

Jag har otroligt mycket på mitt schema just nu och jag uppskattar mig lyckligt lottad som hinner med all träning. Mest fokuserar jag på att jobba upp min största svaghet vilken är rörligheten, därav Ashtanga Yoga. Jag är i studion  minst 3 pass/veckan ibland 4. För det andra ser jag fortfarande utvecklingsområden i min fysik vilka jag vill fortsätta jobba på och därav blir det 3-4 styrkepass. Och slutligen har jag funnit stor passion inom kampsporten vilken får mig att känna mig som väldigt ung igen, både mentalt och fysiskt. Här försöker jag hinna med 2 pass i veckan.

Måndag: Morgon (Yoga) & Kväll (Styrka – Bröst)
Tisdag: Morgon (MMA) & Kväll (Styrka – Axlar)
Onsdag: Morgon (Yoga) & Kväll (Styrka – Core/Kroppstyrka)
Torsdag: Morgon (MMA) & Kväll (Styrka – Rygg)
Fredag: Morgon (Yoga)
Lördag: (Yoga eller Styrka)
Söndag: Vila

Kost kommer i ett följande inlägg.

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
1kommentarer
  • En liten fundering.. Tränar du inte ben??? Asså typ tunga squats eller liknande? Hur lägger du upp ett styrkepass för hypetrofi? Vilka övningar och hur många set? Inspireras så mycket av din träning!<3

    Lovisa 2015-12-15 22:20:14
    Svara
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!