Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

KEVIN TRIGUERO

BCN Beach-HIIT

Ett kort klipp från förra lördagens träningspass med Beach-HIIT. Intresset växer och allt fler börjar joina våra pass och det är helt fantastiskt. Träning, sol och grymt sällskap av andra träningsmotiverade individer, det kan inte bli bättre. Ett stort tack till vår samarbetspartner HE Fitness som sett till av vi har tillgång till bästa träningsutrustningen. Känn er välkomna att joina våra träningspass när ni kommer på besök och gå gärna in och GILLA vår Facebook sida (BCN Beach HIIT).

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
2kommentarer
  • Hola Kevin,

    SOMMAR I BARCELONA, SOL, VÄRME, HAVET, PLAYAN….
    är väldans avis. Längtar bort, bort från Sverige. Som alltid…..

    Verkligt bra initiativ av dig att ha startat BCN Beach-HIIT.
    Ser superhärligt och roligt ut att träna tillsammans på stranden ett gäng.
    Havet, playan, palmerna, solen…. kan det bli bättre.

    Kul att alltfler deltagare hittar dit.

    Säkert kommer det att fortsätta växa, efterhand som allt fler upptäcker din BCN Beach-HIIT:

    Kanske borde du även starta en MORNING RUN ett par gånger i veckan?
    Eller en Sunset Run along the beach promenade.

    Alla som vill hänger med och joggar tillsammans längs strandpromenaden.
    När du ändå är igång, kan ni ju även köra lite Beach Volley då och då, just for fun.

    Och varför inte, en
    DROP IN TAPAS KVÄLL
    på någon av dina favvo tapas barer.

    Alla som har lust, både suecos som bor i BCN och andra som är på semester,
    kan hänga med. Bara för att träffas, snacka, få nya kompisar.
    Var och en betalar för sig…
    Du lägger upp info på din egen och på svenskarnas facebook:
    dag, tid, plats, karta, adressen…..

    Kanske ni redan har några gemensamma kvällsträffar för svenskarna i BCN, eller är det inte av intresse?
    Det finns ju många svenska ungdomar i BCN som jobbar på call center och annat.
    En del är kanske nya, har inte så många kompisar ännu. Kan tycka det är kul att komma i kontakt med andra svenska
    ungdomar, hitta på aktiviteter tillsammans.

    BARCELONA BY BIKE
    —————————————
    FINNS DET CYKLAR ATT HYRA I BCN?
    I Bangkok har en svensk kille för några år sedan startat en cykel sightsseing tur.
    Han har info om den på en hemsida: BANGKOKBYBIKE.

    De som vill med anmäler sig, betalar för utflykten, och man cyklar gemensamt med en guide som
    visar vägen, berättar och visar runt. Vet inte om killen själv leder alla turer, eller om hans verksamhet vuxit
    och han har några som jobbar med honom. En f.d. arbetskamrat gjorde den cykelturen i Bangkok för några år
    sedan och var supernöjd.

    Bara det att kunna cykla runt i Bangkok som är en mångmiljonstad är ju både udda och fascinerande.
    När man cyklar är man mycket ”närmare” allting, ser det på ett annat sätt. I lugn och ro.

    Lämpar sig BCN för en cykel sightseeing?
    Något för dig att leda, eller inte intressant?
    Finns det tillräckligt många cyklar att hyra på en och samma uthyrning, eller inga alls?
    Kan man lägga upp en bra och fin cykelroute, längs playan, förbi parker, stopp vid en saluhall där man går in,
    cykla på små bakgator i fina kvarter, kanske stoppa vid någon sevärdhet osv.

    Solo algunas ideas que se me occurieron ahora, mientras estaba escribiendo mis commentarios aqui en tu blog.

    Abrazos

    Mia 2016-04-27 19:06:01
    Svara
  • Hej! Bra förra inlägget om kost var!

    Jag har en fråga som jag gärna vill ha svar på från dig!:) Jag håller på att deffa och hållet på ca 1,5 månad och har gått ner, men jag känner att jag nu hamnat på en platå. Vad kan jag göra???
    Jag vet inte vad jag ska ta bort i min kost? Jag äter ca 1 gram fett per kilo kroppsvikt, 2-2,5 gram protein per kilo och resterande består av kolhydrater i form av alla sorters grönsaker, sallad etc.

    Vad det gäller träning har jag kört ett 4-splits program:
    Dag 1: ben o rumpa (knäböj), dag 2: rygg, biceps o mage, dag 3: ben o rumpa (marklyft), dag 4: överkropp, pressar för axlar, bröst, triceps.

    Jag funderar på om det kan vara en bra idé att ta bort pass 4 för överkroppen o byta ut mot ett högintensivt konditionspass??? Jag tränar styrketräning varje dag o den cardiojag får blir i form av promenader.

    Vad kan jag annars förändra? Behöver lite input från en erfaren vad det gäller kost o träning?:)

    Tack fören bra blogg! Kram

    Lovisa 2016-04-27 08:50:54
    Svara
metro mode weekly

Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!