Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

KEVIN TRIGUERO

ETT MÅSTE I DITT TRÄNINGSSCHEMA

kevin metromode Linakevin metromode träningkevin metromode

TRÄNING. Har man tränat styrketräning länge borde man veta att dessa tre övningar är grundläggande för att hålla rygg och axlar hela. Ett misstag som vi alla begår när vi börjar med styrketräning är att fokusera på övningar som är väldigt påfrestande utan att först ha förberett kroppen rent fysisk. Detta leder i sin tur till rygg- och axelskador som är svåra att återhämta sig från.

Om dessa tre övningar inte redan finns med i ditt schema så rekommenderar jag dig att du genast börjar, gärna i samband med rygg- eller axelträning. Det viktigaste är du lär kontrollera dina skuldror och håller dessa på plats under hela övningen. Börja med en låg vikt och kör i repetitioner om 6 och försök göra alla tre övningar i rad efter varandra. Om du har en träningspartner med dig så be denne hålla koll på att du inte tappar hållningen under seriens gång.

 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer
    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

    Hälsa
    Joanna Swica
    Home
    34 kvadrat
    Lifestyle
    Tess Montgomery
    Lifestyle
    Cassandra Lundgren
    Home
    Jannike Ebbing
    Mode
    Paulina Forsberg
    Lifestyle
    Emelie Walles
    Lifestyle
    Susanne Barnekow
    Lifestyle
    Evelina Andersson
    Lifestyle
    Cassandra Klatzkow
    Lifestyle
    Sophia Anderberg
    Mode
    Mathilda Weihager
    Hälsa
    Foodjunkie
    Mode
    Tyra-Stina Wilhelmsson
    Hälsa
    Josefines Yoga
    Mode
    Fanny Ekstrand
    Mode
    Emma Danielsson
    Lifestyle
    Sara Che
    Mode
    Imane Asry
    Lifestyle
    Fanna Ndow Norrby
    Hälsa
    Jenny Sunding