Vi använder cookies för att ge dig en bättre upplevelse av metromode.se. Genom att använda metromode.se godkänner du detta.

Läs merJag förstår!

Gilla oss på Facebook

KEVIN TRIGUERO

Träningstips

IMG_3706IMG_3710

 

Ibland komplicerar man saker väldigt mycket och egentligen behöver man bara använda lite fantasi för träna. Hängande benlyft är en övning som man nästan kan utföra överallt så länge det finns något att hänga i, det kan vara en stång, en trädgren, en trappa, etc. Det är en mycket effektiv styrkeövning som fokuserar främst på raka magmuskeln och höftböjaren. Som nybörjare kan man börja att utföra övningen med böjda ben och fokusera på att få upp knäna mot bröstet och dem mer vana vid övningen kan börja med raka ben för att sedan övergå till böjda ben.

Nybörjare?  3-4 Set och gör så många repetitioner du orkar.
Avancerad?  3-4 Set. Upp till 12 Rep. 1 sekund upp och 3 sekunder ned.

Inlägget i samarbete med Self Omninutrition – Be yourSELF 

Kommentera

Skicka Kommentar
Sparar din kommentar...
0kommentarer
    metro mode weekly

    Signa upp dig till vårt nyhetsbrev!

    Lifestyle
    Josefin Dahlberg
    Home
    Andrea Brodin
    Hälsa
    Josefines Yoga
    Lifestyle
    Susanne Barnekow
    Lifestyle
    Makeup by Lina
    Mode
    Fanny Ekstrand
    Hälsa
    Ida Warg
    Lifestyle
    Henrietta Fromholtz
    Lifestyle
    Elin Johansson
    Home
    34 kvadrat
    Lifestyle
    Sandra Beijer
    Mode
    Paulina Forsberg
    Lifestyle
    Vanja Wikström
    Mode
    Pamela Bellafesta
    Mode
    Petra Tungården
    Hälsa
    Foodjunkie
    Lifestyle
    Linn Herbertsson
    Hälsa
    Fannie Redman
    Lifestyle
    Tess Montgomery
    Mode
    Emma Danielsson
    Man
    Niklas Berglind